overheid zal vroeg of laat moeten komen met aanpassingen in de wet

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Mar 3 16:40:52 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Mar 03, 2004 at 12:51:05AM +0100, fert 6565 wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> vergoeding moeten ontvangen voor gebruik van hun werken. Ookal zou
> theoretisch een dergelijke schakel tussen maker en consument volledig weg
> zijn
> dan nog blijft mijn betoog staande dat we een nieuwsoortige koppeling  (waar
> ik voorstellen voor heb) ingesteld moet worden om de koppeling tussen
> betaling en gebruik te herstellen welke voor een groot deel zoek begint te
> raken.

Verklaar je nader, de vorige keer dat je dit thema aansneed, kwam je
als ik me niet vergis met een 'downloadbelasting'. Daar zaten we niet
op te wachten. Heb je nu hetzelfde of heb je wat nieuws bedacht?

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |