overheid zal vroeg of laat moeten komen met aanpassingen in de wet

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Mar 2 23:18:43 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach mijn beste lezers,

Ik heb geen enkel bezwaar tegen het downloaden van muziek.

Juich het gebruik van ICT (zelfs) toe, al is er soms wat
tijd nodige voor een markt/branche om zich daaraan aan te
passen.

Velen bieden ook muziek (gratis) aan op hun website en
waarom zou dat ook niet mogen? Daarnaast (b)lijkt dat de
markt in toenemende mate zelf met oplossingen te komen als
Appel's ipod.

Onze marketing goeroe (louis de wit) wil nu deze mensen een
voet dwars zetten en ze allemaal terug brengen naar Smalband
om hen daar mee onnodig op kosten te jagen. En dat terwijl
zij gewoon betalen voor hun content. En hun breedband
aansluiting.

Onze marketing goeroe (louis de wit) is zo bezeten van zijn
visie - wat die ook moge inhouden - dat hij niet eens meer
in staat is een bericht louter op zijn meretis te beoordelen.

Telkenmale komt onze goeroe met een weegeklaag over wat er
allemaal wel niet mis is - zonder daar over overigens iets
substantieels aan te brengen - en klaagt hij steen en been
over goede ontwikkelingen in de ICT branche.

Ook het artikel bevatte niets dat in die richting wees waar
onze goeroe zich kennelijk druk over maakt. "Ook thuiswerken
blijkt populair" rept het artikel en onze goeroe vindt ook
dat dus niet kunnen.

Beste louis de wit, lees voortaan een verhaal eens zonder
die ballast die je voortdurend met je meesleurt, en neem
mijn advies als goedbedoelde goeroe/(knappe kop) nu eens
over. Download een goed muziekje en zet je gedachten eens op
iets anders. Goed hard en relax man ....

Dit is wel de laatste keer dat ik je een dergelijk advies
gratis ter hand doe, maar dat snap jij natuurlijk als geen
ander. ;) (knipoogje, voor de goede orde)

Henk Elegeert