Nederland voorzitter Europese Unie

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Jun 30 09:36:50 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Nu kan Jan Peter zich pas echt meten met George Bush.

Ze hebben in elke geval een gezamenlijke hobby om met loze
woorden anderen te manipuleren.

Hoor zojuist dat die 'selfmade dominee' ons burgers (vooral
Jan Mulder) weer eens de les wil lezen met zijn domme gebral.

Zou mij niets verbazen als Dick Advocaat pas bang geworden
is nadat hij met die brallende selfmade dominee had
gesproken. Iemand moet hem die onbegrijpelijke onzin hebben
aangepraat. Er hoeft er ook maar één te zijn, niet?

En dan toontje (NOS-nieuws) waarmee hij Jan Mulder aan meent
te moeten spreken. Bah ....

VK:
"Volgens Mulder doet Balkenende mee in het koor van mensen
die hem er ten onrechte van beschuldigen Advocaat te
demoniseren. "

Ben het eens met Jan Mulder.

En hoezo een debat waar hij (Balkenende) part nog deel had?

> JPB, the bright leader of this continent ;-)

Yeah !
En wat voor een. :(

Stuur 'em maar naar huis, Bert. Het is een gek die 'het
leven' uit boekjes heeft en die derhalve, noch in het leven
zelf, noch in de maatschappij staat. Laat staan dat een
leider is of zelfs maar worden kan.

Ik roep hem op nu eindelijk eens 'normaal' te doen!!

Zo !! Ik ben benieuwd. :)

Henk Elegeert (die ook weleens wil paarden en wormen) :))