ZBO's

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Jun 28 10:55:52 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: Henk Vreekamp

>Valt me op dat niemand wat te zeggen heeft over het plan van Kohnstamm
en
>De Graaf om op z'n minst het aantal ZBO's terug te schroeven dan wel om
ze
>helemaal op te heffen.

Prima!.

>Viel me destijds op dat ik op dit forum de enige criticus van die ruim
400
>ZBO's was.

Ahum? Ik herinner me iets heel anders. In de programmacommissie heb ik
me destijds flink ingezet om de ZBO's afgeschaft te krijgen, tenminste
in het D66 verkiezingsprogramma. Heeft het uiteindelijk niet gehaald en
is vervangen door een kritische maar twijfelachtige passage. De
discussie hebben we toentertijd ook op deze lijst gevoerd en jij Henk
verdedigde eerder het op afstand zetten van de bestuursorganen dan dat
je alleen zou hebben gestaan in je kritiek. Zie o.a.:
http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0211&L=d66&P=R23017&I=-3

Selectief geheugen?

Groeten,
Mark