No subject

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sat Jun 26 23:13:26 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

geachte heren,

Met 4 personen bedoel ik een gemiddeld huishouden. De Amerikaan betaald dan
ongeveer 10% aan lasten op dit bedrag van $18.300.- Voor een netto "armoe
grens" inkomen van
ong. $ 16.500.

De "Dollar/Euro koopkracht" ligt momenteel op parity.
Anders gezegd wat je in Hollandland koopt voor 1 euro, koop je in
amerikaland voor 1 dollar.
En word/werd de middenklasse niet gemeten naar de bourgeoisie "de bezittende
en conservatieve middenstand?"

ZEKER niet onbelangrijk het GEMIDDELDE 4 personen huishoud inkomen in
California ligt op          $62.000 das wel een pietsie meer dan in
Hollandland. (Met $47.000 laag voor Alabama en een
$82.000 hoog voor new Jersey)

Kijk zo krijgt het woord "middenklasse" fanacieel gemeten een geheel andere
betekenis voor Hollandland en Amerikaland....
Bij elke andere soort meting b.v. moraal, opleiding, etc. wordt de term
middenstand semantisch onjuist gebezigd unless you are trying to obfuscate
the bungled and botched...{:-))

Lenny op dreef

MSN Search, for accurate results! http://search.msn.nl