24 juni: vervolg TK-overleg software-octrooien

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Fri Jun 25 18:49:50 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Voor een mp3-versie van de vergadering zie:

http://www.softwarepatenten.be/kamerdebat2

De enige verdediging van de kant van van Gennip tegen de bezwaren m.b.t.
triviale octrooien is wishful thinking: "de bedoeling is...", "ik ben
niet deskundig maar ik geloof..." en zo. Een zwaktebod dus.

Bart Meerdink