identificatieplicht revisited

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Thu Jun 17 09:29:37 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat is Holland toch een lekker tolerant landje

De gegeven reden voor dit soort facsistische wetgeving is "we hebben dit
nodig om de bad guys te vangen". De bad guys vang je er niet mee. Die
trekken zich niet veel van de burgertrutten regeltjs aan. Daarom zijn het
bad guys.

Het niet hebben van een ausweis is reden genoeg om de gewone
belastingbetalende burger de gevangenis in te gooien. Let freedom live!
Burgerlijke ongehoorzaamheid is verboden, de schaapachtige hollanders laten
zich gewillig naar het slachtblok brengen, sterker nog, vele hanteren het
"als je niets te verbergen hebt" argument ter ondersteuning van dit soort
burger oppression!
De "vrije mens" verliest, en zoals al eerder door Lenny gesteld. "De idioten
die voor zo'n voorstel stemmen vergeten dat de controleurs van vandaag de
gecontroleerde van morgen zijn..

Bert Bakker waar ben je????
Erger D66 waar zijt gij
Vergeet niet dat 37+% van de politie in WW2 vout was, en het appeltje eitje
was om de joden met een enkeltje op vacantie te sturen. Tijden veranderen,
overheden helaas niet.
Ik hou van holland betekent niet ik hou van de overheid. k'Zou zeggen
integendeel, ze is in bijna geen enkel opzicht betrouwbaar.

A life unexamined, is a life not lived. Thimk!
Lenny

>From: Antid Oto <trotsky at home.nl>
>To: D66 at nic.surfnet.nl
>Subject: identificatieplicht revisited
>Date: Tue, 15 Jun 2004 23:52:27 +0200
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>(D66 at nic.surfnet.nl).
>alleen: SIGNOFF D66
>Het on-line archief is te vinden op:

Play online games with your friends with MSN Messenger
http://messenger.msn.nl/