Schaamteloze vertoning tante Trix

Sun Jun 13 21:04:56 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>
>Bovendien ik kan me geen toestemming herinneren van de Tweede Kamer voor zijn
>(Zorreguieta) komst nu. Meen me te herinneren dat Kok destijds uitdrukkelijk van
>mening was, dat het (een overkomst van Zorreguieta) van geval tot geval bekeken
>en beoordeeld diende te worden.

 Tja, je hebt gelijk. Maar ja, de Tweede Kamer heeft het tegenwoordig te druk
 met het ombrengen van de democratie. Dan staat men bij een futiliteit als het
 ontvoeren van kinderen van staatswege door de schoonvader van de kroonprins
 natuurlijk niet stil.

 Op http://www.nieuws.nl/bericht/4/25137 staat...
>Ook de omstreden vader van Maxima, Jorge Zorreguieta, zal met zijn vrouw
>vooraan zitten. Dat mag want dit is een prive-gelegenheid, zo is besloten.
                                                            Amen, dus

 Zolang er in Argentinie duizenden kinderen zijn vermist, past het niet
 boef Zorreguieta uit te nodigen voor iets dat wat dan ook dat met kinderen
 te maken heeft.

 Wat leven we toch in weerzinwekkende tijden.