failliet...

Antid Oto trotsky at HOME.NL
Sun Jun 13 16:44:08 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert wrote:

> De curator laat zich bijstaan door deskundige(n) op het
> terrein?

Die deskundige heb ik nog niet gezien. Er kwam vrijdag wel een taxateur
binnen, het
eerste wat ie deed was de bureaustoelen taxeren....en was ook weer snel weg.

> De overheid een goed zicht op de oorzaken?
>
> Een beetje kennisland wil natuurlijk weten waardoor zoiets
> komt, neem ik aan. Voorkomt dat door 'onnodige fouten' van
> een innovatief bedrijf zijn deuren moet sluiten.

Ik kan niet in detail treden , want de zaak ligt bij de rechter-commissaris.
Wat zeker meegespeelt heeft is de graaicultuur, onbehoorlijk bestuur en
outsourcing.
Daarnaast zijn we in de tang genomen door een welbekend bedrijf uit de VS.

> Maar 'de dobbelstenen nog niet echt geworpen' als ik je
> verhaal goed begrijp.
>
> Of zie je waar het (bedrijf) op 'natuurlijke' wijze wel tot
> een eind 'moest' komen?

Ja, het faillisement van BV Nederland. (of een bom natuurlijk..)

Antid