Varia

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Jun 11 13:36:42 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Toch aardig dat er een zeteltje in het EP is gehaald, jammer dat de club zo
onwijs was om v.d. Boogerd nr 2 te zetten. De nr. 1 maakte op mij niet zo'n
robuuste indruk als vdB en de Cassandra die nu in de TK zit. Zelf heb ik
maar even m'n ogen dicht gedaan toen ik de bovenste toets indrukte - zo
van, zou mijn stem inderdaad nutteloos worden gezien de voorspellingen.

Overigens denk ik dat de relatief grote opkomst (40 ipv 30%) dit resultaat
bracht.

Verder luister ik met genoegen naar de afgang van de multiculti Dijkstal en
zijn nazi-vergelijkingen. Schelden is meestal een teken van afgang of
onmacht. En dan te bedenken dat deze schlemiel hoofdverantwoordelijk voor
de geheime dienst was! Hoeveel religieus extremisme is tijdens zijn bewind
onder de mat geveegd?

Dat D66 nu wel de militaire missie in Irak rechtvaardigt na een
VN-resolutie lijkt mij schijnheilig en opportunistisch. Er had vooraf een
resolutie moeten zijn...

Henk Vreekamp, Utrecht