Reagan

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Jun 10 08:51:08 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Democs,
>
> De creator van Saddam Hoessein en de man die ruimte
> gaf aan gewapende islamisten is dood.

Had ie (Ronald) niet een appeltje te schillen met (een
Ayatollah Khomeini) Iran, vanwege wat schermutselingen
omtrent een Ambassade? Of was het omdat ze het veld hadden
moeten ruimen vanwege de val van een vazallenregering dat
regeerde over een land met toevallig veel olievoorraden.

 > Raar genoeg wordt daar bij de omroep en de dagbladen
> die ik lees niet of nauwelijks aan gerefereerd.

Was ie de moeite waard, Henk? ;)

Het is met dank aan de werkelijk grote man uit die tijd,
Michael Gorbatsjov dat er geen ongelukken zijn gebeurd.

Ronnie was te zeer met z'n eigen show bezig en liet het land
- in moeilijkheden - en al volop in veranderingen aan haar
lot over. Thuis meende hij de uitgaven ook (het welzijn) ten
koste van eigen burgers aan militarisme te moeten schenken.

Inmiddels weten we dat 'opbouw' niet echt hun sterkste kant
is. Nu niet en ook toen niet.

 > Over kwaliteit gesproken...

De omroep en de dagbladen hebben we het over, inderdaad.

> Gaat er een politicus naar de begrafenis van deze
> glimlachende en humoristische terroristenvriend?

Heeft die terroristenvriend het terrorisme niet zelf
uitgevonden met zijn moordende Sandinisten in Nicaragua?
Ook het Iran contra-schandaal krijgt maar weinig aandacht
als 'lichtend' voorbeeld.

Henk Elegeert