failliet...

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Jun 10 02:46:21 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid,

Je gaat toch niet bij de pakken neerzitten? Na het faillissementsvonnis is
het aan de curator om te beoordelen of je nog op kosten van de boedel mag
blijven doorwerken en anders rest vooralsnog de WW uitkering. Maar is het te
danken aan Balkenende I en II (waaraan wij helaas gecommiteerd zijn), de
malaise in Nederland dan wel Duitsland, dan wel de dip van de chip, dat de
onderneming voor wie je werkzaam bent, het neit meer kan trekken?

Groet,

Tjerk