Brinkhorst info spoeddebat

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Jun 3 22:44:55 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik niet, Bart.
Op genoemd tijdstip vond er inderdaad iets anders plaats.

Het lijkt dus inderdaad stiekum verplaatst. En dat ondanks
dat het voortdurend aangekondigd bleef op de 'Groen van
Prinstererzaal'. Heeft ook niet plaatsgevonden in een andere
zaal met internet-stream, wat ik me nog voor zou kunnen
stellen.

We zullen het nu dus moeten doen met de notulen en lopen we
alweer achter de feiten aan.

Maar zeg nu zelf, Bart zo belangrijk is het (ICT) toch
allemaal niet? ;) Zie je er (ICT) wel eens iets over
bijvoorbeeld?  (Zembla a.s. za 13:00 uur)

Henk Elegeert