Brinkhorst info spoeddebat

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Thu Jun 3 19:16:24 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heeft iemand dit kunnen volgen? Het lijkt er op dat dit stiekum
verplaatst is naar de Suze Groenewegzaal waar ik geen internet-stream
van kan vinden (hoewel de pagina "Vandaag in de Tweede Kamer" nog de
Groen van Prinstererzaal noemt).

In de Groen van Prinstererzaal was iets schijnbaar belangwekkenders
gaande, namelijk over kansspelen en telefoonspelletjes.

Bart

Inhoud (op dit moment) van de pagina die Henk aanhaalde:
http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/commissievergaderingen/docs/a16372.htm

Agenda vc EZ
Laatste wijziging: 03-06-04, 15:34 uur

donderdag 3 juni 2004
Algemeen overleg : 16:30 tot ca. 18:00 uur in de Suze Groenewegzaal

's-Gravenhage, 27 mei 2004
Aan:
De leden en plaatsvervangende leden van de
vaste commissie voor Economische Zaken
vaste commissie voor Europese Zaken
i.a.a.
de minister van Economische Zaken
Vergadering van Uw commissie op:
donderdag 3 juni 2004 van 16.30 tot ca. 18.00 uur
Agenda:
Algemeen overleg met de minister van Economische
Zaken over:
- de brief van de minister d.d. 14 mei 2004 inzake
beantwoording schriftelijke Kamervragen n.a.v.
geannoteerde agenda voor de Raad voor Concurrentie-
vermogen van 17/18 mei a.s.
- de brief van de minister d.d. 25 mei 2004
inzake software patenten.
Griffier : Mevr. P.F.L.M. Tielens-Tripels