greencards

J-Pax j.hoek6 at CHELLO.NL
Tue Jun 1 03:02:11 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<<<Overigens begreep ik dat Erik Meijer van de SP zich als EP-lid nogal het
lebbes gewerkt had, je kunt in je eentje niet alles natuurlijk.>>>

Blij het te horen Bart, ik heb zelf nooit meer wat van hem vernomen, weet
niet eens of ie de verkiezingen heeft overleeft, maar zo zie je maar hoe een
duif zijn nest vindt.

Zal een dezer dagen contact met hem zoeken, om hem om specifieke details te
vragen, horen of het loopt of vastloopt.
Met de coalitie van de Groenen in Europa is er vast wel ergens een deur open
voor een top groen plan te vinden, om bij gezamelijk groen binnen te komen,
en de visstand in europa gezamelijk weer wat leven in te blazen.

Kijk er naar uit, bedankt voor de tip.

Mzzl.

J-Pax.