LibDems winnen wegens Irak

Sun Jul 18 17:31:37 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Zolang partijen bepalen wie er gekozen worden ipv de kiezers rechtstreeks,
afschaffen kiespdrempel het simpelst, zal dat zo werken, geen checks en
balances...

Ik neem hetde vrienden van Thom onder leidign van Saskia bruines allang niet
meer kwalijkdat ze mij negatief adviseerden omdat ik toevallig persoonlijk
bevriend was met Pim Fortuyn. Het systeem vraagt om zulke bewegingen.

Fritz