Rapport: inval Irak op valse gronden

Sat Jul 10 15:26:31 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

From: "Bart Meerdink" <bm_web at xs4all.nl>
Sent: Saturday, July 10, 2004 2:41 PM

Eens, Bart,

Volksvertegenwoordigers vertegenwoordigen immers ieder individueel de
kiesgerechtigden,
hun eigen kiezers in het bijzonder, samen zouden ze zonder last
representatief kunnen zijn.

Moeten we van dus af van regeringsvorming door parlement en regeerakkoorden
vooraf,
ipv daarvan rechtstreekse verkiezing minister-president die een regering
vormt... :)

Fritz van Rikxoort