OZB Was: Naar een echt functionerende lokale democratie

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Fri Jul 2 19:34:22 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een tijdje geleden probeerde ik hier een discussie over de kwaliteit van
de lokale democratie te starten.

Zero response.

En dan maar vragen waarom de lokale belasingen steeds maar ongeremd
kunnen stijgen.

Hoe moet de burger nou goede van slechte bestuurders onderscheiden als
er nauwelijks informatie beschikbaar is over het (gebrek aan) presteren
van degenen die ze verkozen hebben?

Slecht beleid wordt niet afgestraft, en zolang de feiten niet klink en
klaar op tafel liggen zal dat zo blijven, en zullen lokale bestuurders
doen en laten wat henzelf zo uitkomt.

Bart Meerdink