Gerucht: UPC neemt Digitenne over

Sun Jan 25 22:44:27 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at usa.net> vroeg:
>Heb je daar meer informatie over? Waar komt het bericht vandaan?

 Ik heb even degene opgebeld die het me vandaag vertelde. Toen oktober
 j.l. de bliksem insloeg in een schakelkast van UPC in de Bijlmer kwam
 daar een monteur bij en die zou de bron van het gerucht zijn.

>Ik vind namelijk dat het absoluut NIET aanvaardbaar is.

 Ik ook niet... zou ik na alle ellende weer met die vreselijke UPC opge-
 scheept zitten (prijs kabel is ook nog eens pakweg 40% hoger dan bij
 Digitenne). Het is heerlijk om niet langer te worden lastig gevallen met
 rare rekeningen. Nu gaat er elke maand automatisch 8,95 van m'n giro af
 en dat is het dan.

 Het zou een typische UPC-oplossing zijn dat opkopen van de concurent.
 Ik meen dat Digitenne van de publieke en commerciele omroepen en van
 de Nozema is, daar komt UPC toch niet zomaar tussen zou je denken.

 Marc Fluks, Amsterdam