een paar reacties...

Tue Jan 13 14:58:20 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Argumenteren helpt niet"
Een wijze projectmanager die alles voor elkaar krijgt.

Natuurlijk is het goed en nodig elkaars argumenten open en publiekelijk te
wisselen, maar waar geen wil is is geen weg. Wat zijn we toch een dominees.
We moeten ook rekening houden met de wensen en belangen van anderen als we
onze wil niet kunnen opleggen. Niet alleen naar Duitsland en Frankrijk waar
onze regering zich isoleerde van de rest van Europa, maar ook in eigen land.

Wat is er tegen als een minister er open voor uit te komen ook met een
oppositiepartij te praten om te kijken of er een meerderheid te vormen is
voor een haalbare gekozen burgemeester, ook in de Eerste Kamer? Is toch
juist groots? Of heeft hij dat geprobeerd geheim te houden? Nee toch.

Fritz