De woestijn aanvegen

Thu Feb 26 20:19:15 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Wat ben je toch scherp, ik ben het steeds meer met je eens. Regeltjes om
niets, regeltjes om niets, boetes, plagerijtjes, Kafka... I.p.v. mensen als
mens behandelen en probleempjes oplossen: eindeloos procedureel geneuzel,
geautomatiseerd tot en met, gestandaardiseere automatisch aangemaakte
treiterbrieven van overheidsinstanties zelfs zonder hun telefoonnummer erop,
en ondertussen scheuren de ouderwets Hollandse piraten zelfs met gladde
sneeuw elkaar van de weg, het ziekenhuis of zelfs de dood in... Quo vadis?

Fritz