De woestijn aanvegen

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Feb 26 11:08:32 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Niet om het een of ander, maar ik vond Bert's reactie gisteren in het
journaal (ik weet alleen niet meer welke) op de inhoud van de brief prima:
hij legde een link met de schietende sergeant majoor en de twee slapende
wachtlopers en stelde de terechte vraag, welk uitgangspunt het OM heeft met
betrekking tot Irak: wel of geen oorlogssituatie. En dat het nu gvd maar
eens afgelopen moest zijn.

Groet,

Tjerk