[2007]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Feb 25 20:24:46 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Bert,

Ellen Vunderink gaf de voorzet al:

- Heeft de regering kennis genomen van het recente rapport van het Pentagon
waarin onder meer als verwachting wordt uitgesproken dat den haag in of
vanaf 2007 door hoog water en zeespiegelstijging onder water zal komen te
staan?

- Heeft de regering evenzeer vertrouwen in dit rapport als destijds de met
rapporten ondersteunde en voor de Veiligheidsraad van de VN herhaalde
mededeling van de regering van president Bush dat Iran over massa
vernietigings wapens beschikte?

- Acht de regering het noodzakelijk om Den Haag voor het aangegeven moment
een totale evacuatie van Den Haag, of mogelijk geheel Zuid-Holland, te
bewerkstelligen?

- Zal de regering een bestuurlijke maatregel overwegen om uit voorzorg de
gehele regeringszetel te verhuizen naar de hoofdstad of naar Apeldoorn?

Sterkte,
Henk Vreekamp, Utrecht