2007

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Wed Feb 25 10:11:29 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, 25 Feb 2004 09:39:21 +0100, Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>
wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Wel,
>
>Ik ben nu als niet-Atlanticus zeer nieuwsgierig naar het standpunt van D66
>inzake de ondergang van Den Haag en omstreken in 2007. Onze Politieke
>Leiders hebben destijds geloofd in Amerikaanse rapporten die de inval in
>Irak rechtvaardigden. Ik ga er van uit dat zij als Atlantische
>fundamentalisten unverfroren geloven in het recente Pentagon-rapport
waarin
>o.m. als worst scenario staat dat Den Haag in of vanaf 2007 onder water
>komt te staan.

Toen ik dit hoorde, dacht ik dat dit het moment zou kunnen zijn dat
Balkenende en De Hoop Scheffer eindelijk zouden inzien dat ze die
Amerikanen rare jongens zijn die je nooit moet geloven. Wie weet?
Maar waar bemoeien ze zich mee in het Pentagon? Ze hebben het recht toch
niet om te rekenen aan onze zeespiegel. Bemoei je met je eigen zaken,
Bush! Wegwezen!