2007

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Feb 25 09:39:21 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wel,

Ik ben nu als niet-Atlanticus zeer nieuwsgierig naar het standpunt van D66
inzake de ondergang van Den Haag en omstreken in 2007. Onze Politieke
Leiders hebben destijds geloofd in Amerikaanse rapporten die de inval in
Irak rechtvaardigden. Ik ga er van uit dat zij als Atlantische
fundamentalisten unverfroren geloven in het recente Pentagon-rapport waarin
o.m. als worst scenario staat dat Den Haag in of vanaf 2007 onder water
komt te staan. Investeren zij alvast niet meer in renovatie van hun pluche
zetel, zetten zij hun appartement of huis alvast te koop?

Terzijde, de oostzijde van Utrecht zal waarschijnlijk niet onderlopen, dus
ik zit goed. Uit de stroom evacuees zal ik t.z.t. alleen antropologen,
informatici/ae en journalisten in huis opnemen.

Trouwens, haalt D66 zonder zondvloed 2007 nog?

Henk Vreekamp, Utrecht.