kandidaatstelling EP

J.Diekema - D66 Rotterdam j.diekema at STADHUIS.ROTTERDAM.NL
Mon Feb 23 14:21:14 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste allemaal,

Ik ben ook niet voor een stemadviescie en ook niet helemaal voor de manier
waarop het nu is gegaan. Hoewel geheel niet ontevreden mag zijn over het
stemadvies betreffende mezelf, vond ik het toch niet de juiste methode. Het
was op zich best leuk opgezet en het feit dat je je op deze manier mag en
moet presenteren is beter dan voor een SAC (die ook niet onafhankelijk is)
Maar goed, ik besef ter degen dat het nu inderdaad af hing van de
hoeveelheid dat je aanwezig was.
Ik ben alle bijeenkomsten aanwezig geweest, dus jullie mogen raden hoe ik zo
hoog sta...:) Nee, even zonder dollen. Ik ben gewoon stemadvies in het
algemeen, en deze methode heeft mij niet gedachte doen veranderen......
Dit heeft mij alleen maar bevestigd in mijn mening over stemadvies....

Groeten,
Jasper Diekema