Je gaat je werkelijk langzamerhand schamen om jezelf Nederlander te noemen.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Feb 19 11:49:35 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Laten we nu eens aannemen dat een rol wc-papier 30 centen kosten en dat alle
bewoners er 2 in de week nodig hebben gemiddeld.
Er wonen er 70 in dat tehuis dus 70 x 0,60 x 2 = 84 Euro per week. Op jaar
basis is dat 4368 Euro.
Waar hebben we het hier over? Als een tehuis daar al op moet bezuinigen snap
ik het waarschijnlijk niet. Moeten we daarmee de zorg redden?

Ger