Een Zalmsalade van 3,3%

Thu Feb 19 11:32:04 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Nou Marc,
>Dat valt me van je tegen - het gaat niet om de tegenstelling formeel-materieel
>in Zalms denken, maar betreft gewoon de economische tegenstelling tussen
>monetaristisch beleid (Zalm) versus stimuleringsbeleid (Duitsland, Frankrijk).

 Prima. Maar het een sluit het ander toch niet uit (monetaristisch beleid=for-
 meel, stimuleringsbeleid=materieel) ?

 Waar het om gaat is dat dat vreselijke EU-gedoe bezig is om op de meest af-
 schuwelijke wijze door de mand te vallen. Laatst waren er hier allerlei pro-EU
 D66'ers - maar die hoor je daar dus nooit over, die denken ook alleen maar in
 formele structuren, om de gevolgen daarvan voor anderen bekommeren ze zich
 niet.

 Kortom: ik denk niet dat we het echt oneens zijn...

 Marc Fluks, Amsterdam