Een Zalmsalade van 3,3%

Tue Feb 17 15:46:37 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joh, Ger,

We zijn allang het lachertje van Europa, ik denk dat ze er geen woord aan
vuil zullen maken, dat zal ze temin zijn denk ik... Ik denk dat ze ons in
hun vuistje zullen uitlachen, zeker als we weer met ons kikkervingertje gaan
wijzen, gaan ze er niet eens meer op in joh... Toch?

We zullen zien... Maar het is triest hoe we ervoor staan en afzakken, voor
al die hard werkende en willende Neder- en medelanders... Dat wel...

Fritz