VVD

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Feb 5 11:15:38 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 09:22 05/02/2004 +0100, Fritz van Rikxoort wrote:

>D66-ers zijn echter heel anders dan na de oprichting enorm verkrampt over
>hun eigen reden van bestaan, lees de massale angstige reacties op de
>bestuurderslijst maar eens van onze politieke pluche-diertjes. We zijn ons
>eigen doel ipv een middel geworden om het land radicaal te democratiseren.

Hear!!! Hear!!

Mij is de pavloviaanse en verkrampte, buitengemeen voorspelbare reactie van de Borissen en de Lousewiesen e.d. ook opgevallen. Come on, een brede progressief/sociale liberale stroming, met broeders en zuster uit PvdA en VVD die ook genoeg hebben van de hokjesmenatliteit, die ook dwarsverbindingen willen leggen, die ook genoeg hebben van partijpolitiek met een kleine p, dat is toch precies waar het naartoe moet gaan?

Allons enfants de la sociale liberale, le jour du gloire n'est pas encore arrivé.....Mais on se debrouille, n'est ce pas?

Henri.