Wat een coalitie he

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Dec 31 15:41:52 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Dec 31, 2004 at 03:26:34PM +0100, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> In 2005 valt het kabinet toch wanneer de VVD de hervormingsplannen
> inzake het kiesstelsel afwijst ?

Inderdaad, maar D66 doet er daarom (ook pr-technisch) beter aan
het kabinet reeds te verlaten wanneer besloten wordt tot verlenging
Irak-missie.

> Wat het onderwerp zelf betreft: het lijkt me simpeler dat de nood-
> vooraden al klaar liggen voordat er een natuurramp plaatsvindt. Dan
> is er sneller hulp en zitten de verschillende landen niet eerst de
> kat uit de boom te kijken met het toezeggen van gelden. Zo'n ramp
> kan men dan gewoon plannen en op de begroting zetten. Net als de
> uitgaven voor defensie; daar gaat toch ook geld naartoe als er geen
> oorlog dreigt...

Ah, ons orakel heeft weer wat bedacht :-) Er liggen natuurlijk al
her en der (ook in zuidoost azie) voorraden voor rampen. Maar het wordt
ondoenlijk overal ter wereld opslag te realiseren voor miljoenen
ontheemden, lijkt me.

> Enfin, het wachten is op de grote klap in San Francisco (a la 1906);
> pas daarna dempt men de put. Da's een duidelijke zaak...

Wat dacht je dat er gebeurt wanneer La Palma ontploft? Dan krijgen we
een tsunami in de atlantic, en niet zo'n kleintje ook.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |