Hirsi Ali loog over Atheistisch Manifest (was: Re: blasfemie)

Sat Dec 25 15:22:21 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zie dat je mijn naam weer tig keer gebruikt, Marc,

Je kletsmaar een eind in de ruimte over andersdenkenden, en dan verwijt je
hen dat ze het niet met je eens zijn. Het spijt me voor je, Marc, ik zal als
ik daar reden voor zie vragen wat je bedoelt als je iets beweert, maar het
zou al erg helpen als je stopt te speculeren over andersdenkenden en je
beperkt tot feiten waarover je dan uiteraard van alles kan beweren. Maar je
gespeculeer over de intenties van anderen raakt steeds kant nog wal. idem
als je speculeert over geloven in mensen. Anderen en ik hebben al vaak
genoeg gezegd geen geloof te hebben in bestaande en vooralsnog onbestaande
mensen. Ik ga dan ook slechts in op je analyses van maatschappelijke
problemen, maar die beperken zich meestal tot speculaties over wat er zich
zou afspelen in de hoofden van anderen.

Fritz