Liberale islam speelt nauwelijks rol

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Sat Dec 25 03:21:18 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het CDA wil de burgerrechten van radicale moslims aanpakken en partijen
die anti-democratisch zijn (zoals het CDA? :-)) verbieden. De
andersdenkenden worden de mond weer gesnoerd, zou Theo van Gogh
opmerken. Hij draait zich om in zijn graf.

Overigens niet verrassend dat de verzuilde CDA, met gematigde steun van
die andere verzuilde partij, de PvdA, hier nu weer mee komen.

Moet de SGP nu ook worden verboden vraag ik aan het CDA...

Tijd voor een Nederlandse Bill of Rights om de burger definitief tegen
welke waanzin dan ook uit welke hoek dan ook te beschermen.

Groeten,
Mark Giebels