[Muijz-Meet] Re: Marc Fluks liegt over zijn motieven (was een andere malle aantijging)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Dec 25 00:45:14 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

muijz at dds.nl wrote:

>>Wilt u consequent zijn,
>>

>Wil jij consequent zijn Heintje Davids.
>Je zou niet meer op mij reageren.

De discussie over db.nl is gesloten. Voor de rest wijs ik u nu en dan op
uw meten met twee maten, op uw draaierigheid en gebrek aan consequentie.
Uit opvoedkundige motivatie.

>Onjuist; ik heb gezegd: ze zijn geen argument.

Dus mag ik u wijzen, niet als argument, op uw jarenlange misbruik van
onze sociale voorzieningen met geen ander doel dan in uw door de
belastingbetaler ter beschikking gestelde overvloedige vrije tijd
diverse naargeestige conflicten via internet te onderhouden. Bij deze.

>Een standpunt

U heeft geen standpunt, u scheldt slechts, u fantaseert en insinueert en
u bedrijft amateur juristerij.

>Uit de mond van een stupide huichelaar

Jaja, uw argumentatie is weer sterk. Schelden, insinueren, op de man
spelen. En dan een grote mond over Marc. U staat voor paal.

>Ik vond het afkeurenswaardig om donateurs die hun
>stichting wilden redden louter om die reden voor
>NSB-ers uit te maken,

Bronnen graag, neem een voorbeeld aan Marc.

>Uit de mond van een stupide huichelaar

Weer een uitermate sterke argumentatie.

>Drink je weer?

Nee, ik wens dat de Grote Donateur u en uwen Vrede moge schenken. Dat
ontslaat hem van jaarlijkse bijdragen. Geheel volgens de Statuten van de
Hemel.