Zojuist aan dood ontsnapt...

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Dec 23 10:55:39 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ongelooflijk eigenlijk dat als dit leest en hoort, en de verhalen van Fritz
er bij in acht neemt, dat er nog maar iemand het lef heeft om in Amsterdam
te komen. Meer dan de helft van de bevolking moet bestaan uit terroristen
als ik het soms lees hier.
Je zegt dat het wel 's gebeurt maar ik heb meer de indruk dat er niks anders
gebeurt, sommige verhalen er op naslaande.
Amsterdam, het nieuwe Wilde Westen? Wat heerlijk dan toch om hier in het
rustige en vriendelijke Limburg te wonen. We hebben er af en toe ook wel een
hoor, zo'n mafketel, maar die sturen we dan maar naar het westen (Wilders
bv).

Ik kwam gistermiddag hier voorbij het winkelcentrum rijden en zag 4
gesluierde vrouwen lopen, jeetje wat een bedreiging ging daarvan uit zeg.
Levensgevaarlijke individuen die gelovigen, allemaal terroristen toch? Maar
goed dat ze allemaal onderdrukt worden door hun mannen, die houden ze nog
een beetje in toom. Volgens mij waren ze bezig om een aanslag voor te
bereiden op Marc:))))))

Ger