Tue Dec 21 16:34:37 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL>:
>Het begin van het einde van D66 is begonnen?

 Ik, daarop:
>Dit is natuurlijk heel ernstig...!

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL> daarop:
>Nou nee, de ontwikkeling waar al langer op werd gewacht.

 We zijn het niet oneens, hoor. Maar dat wil niet zeggen dat een dergelijke
 ontwikkeling niet ernstig zou zijn. Temeer daar ook andere afdelingen zich
 momenteel afsplitsen van D66. Da's toch wat anders dan individuele leden
 die de partij de rug toekeren... iets als dit kan het einde van de partij
 inluiden. En we weten dat Thom de Graaf ijzerenheinig zal doorgaan. Niets
 of niemand zal hem beletten door te gaan en door te gaan en door te gaan
 en door te gaan en door te gaan en... Vreselijk gewoon deze pierlala met
 dat bord voor z'n kop.

 Op de D66-website levert Thom de Graaf thans kritiek op Paars. Wat een
 zak is'ie toch. Meneer levert kritiek op Paars ! En waarom doet'ie dat ?
 Om het NOG VEEL ERGER TE KUNNEN MAKEN dan het ooit onder Paars het geval
 was. En daarom moet de vrijzinnig-democratie in Nederland dus kapot. Om
 het nog erger te kunnen maken dan dat het al was. Nergens anders om.
 En we weten dus dat'ie doorgaat, en doorgaat en doorgaat en doorgaat...
 Iedereen ziet waar dat toe leidt maar hij gaat maar door en gaat maar
 door en gaat maar door...

 We gaan alleen nergens naar toe. Kwestie van jammer.

 Maar goed, ik moet effe afkoelen. Het vriest dat 't kraakt dus dat moet
 lukken.