Ik vond wat uitspraken over Fortuyn, allemaal vrijheid van meningsuiting toch?

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Dec 21 16:35:18 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

jan van reusel wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> dat houdt maar niet op

Nee, waarom zou dat moeten?
Mogen zij niet van mening verschillen?

> ettelijke mails per etmaal

Welke maat hangt daaraan.
Ik hoop dat ze er uitkomen.
Meer kan ik niet wensen.

> eigenlijk vind ik dat het geneuzel en het kinderachtige geruzie
> tussen 2 leden van deze discussielijst moet stoppen.

Dit vind ik nu weer geneuzel.

> ze zijn daar kennelijk zelf niet toe in staat
> ondanks de "hints" van enkele anderen op deze lijst

Ze verschillen van mening, en zijn zoekende waar precies.
Om dat ruzie te noemen en daar maar vanaf te willen, tja
darr kan ik niet zoveel mee.

> daarom vind ik dat het maar gestopt moet worden

Dat gaat me toch echt te ver. Begrijp me goed. Ik zie het
ook liever anders, maar dat ex-communiceren of ingrijpen van
buitenaf gaat niets brengen.

Gij wilt een cordonneke?

> daar hebben we toch een lijst-owner o.i.d. voor?

Om Jan z'n zin te geven?

> waarom grijpt hij niet eens in?

Waarin?

Henk Elegeert