Smulbos

Tue Dec 21 14:15:55 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi Albert,

Kastanjes poften ze toch vroeger in Amsterdam?
Of in Nieuw Amsterdam?

Fritz

PS
Dat lieve meisje dat het journaal mocht voorlezen om 12 uur was er om 13 uur
niet meer. Wel sneu dat ze zo voor de leeuwen werd gegooid en al die duur
betaalde omroepbonsen niet de moeite hadden genomen te zorgen dat ze
multiculturele uitdrukkingen uit het Grieks, Engels en Frans ook kent en
begrijpt en herkenbaar kan uitspreken. Wat een klungels die bazen van haar.