Verzoek van Wilders

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Dec 18 22:06:35 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> je

> Je bent echt gek he Henk?

Nee Ger. Echt niet!

> wat

> Nee hoor, stand inn's die van de eifeltoren springen Henkie.

Ojee, zat je daar alweer.

> Soms terecht, soms niet he.

Van die burgemeester(s) is niet bekend, of die Lonsdale
ondergoed dragen, hé?

Maar je vindt het geen probleem, begrijp ik, dat je hele
groepen schoolgaande jeugd belast met een stigma, vooral die
nergens anders in deelnamen dan het dragen van een bepaald
merk-kleding?

Je vindt het wel gepast dat de overheidsdienaren zich te
buiten gaan aan een dergelijke kwats? Hen hun vrijheid menen
te moeten beperken om het dragen van kleding?

En dat, omdat het soms terecht is?

> Zie je, je bent echt gek.

Nee, ik niet. De context is een totaal verschillende.

> Als je hem tegenkomt Henk, vraag dan even of hij  tijd heeft.

Ik kan hem niet meer tegenkomen, Ger. Hij is vermoord.

> Een reden temeer om er hier maar weer te stoppen. Je wil dialogen aangaan en
> komt met het dingen gaan vragen aan mensen die overleden zijn.

Ja Ger, ik weet niet waar jij allemaal geloof aan hecht of
niet. Ik hou een aantal opties open.

> Dit zegt wat over je geestelijk vermogen Henk.

Nee helemaal niets, Ger.

 > Je spoort echt niet.

Haha. :)

> Ga maar snel naar een arts (nee, niet ik),

Jij en arts, Ger, kom nou toch. Ik kan het me niet
voostellen. Hoe zou jij zo'n beledigde nu verder helpen,
bv.? Kom, ik neem een willekeurig voorbeeld; geitenneuker.

> na 1 januari gaat het je geld kosten.

Let op. Straks krijg je daar weer extra kosten op, omdat je
slim meende te moeten zijn, en je eigenlijk nog niet had
maar het aan voelde komen.

Henk Elegeert