Verzoek van Wilders

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Dec 15 19:41:14 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja Fritz, en alweer komt mijn gedachte uit, een vraag aan Fritz en hij komt
weer met allerlei uitvluchten en passen.
Je schreeuwt iemand wat na over de analyses en je kunt niet eens ze
benoemen, laats staan conclusies eruit trekken. Je weet zelf niet eens over
welke analyses je het hebt. Anders zou het een heel kleine moeite zijn ze
even te benoemen op mijn verzoek. Ook hieronder weer, over "mijn
wegvluchten, zit je simpelweg iemand na te praten. Waar vlucht ik weg Fritz?
Van welke analyse van jouw en van welke van anderen? Voor wie en wat? Wat
draai ik om Fritz? Wat zeg ik tebestrijden ik van wat ik omgekeerd heb.
Allemaal vragen weer Fritz waar je geen antwoord op hoeft te geven,
gewoonweg omdat je het niet kan.
Vraag eens aan anderen om antwoord te geven zodat je kan roepen dat je het
er mee eens bent. Dat is de makkelijke weg die je altijd volgt hier, elke
keer weer als je jezelf volkomen vast zit te kletsen.

Wees eens een vent Fritz en geef eens simpel antwoord op vragen die je
gesteld worden naar aanleiding van je domme uitlatingen. Ik vroeg je simpel
om je analyses te benoemen en later, toen je dat niet ze te verduidelijken.
Je was niet bezig met analyses tot dat Henk kwam met zijn bericht waarop jij
meende te moeten inhaken.
En plotseling had je het ook ineens over mijn zogenaamde wegvluchten en jouw
zogenaamde analyses waar je mee bezig was. Denk eens even na Fritz, je zit
gewoon iemand na te lullen.
En zo als altijd eindig je dat je niet begrijpt dat ik geen gewoon gesprek
met je wil voeren. In jouw optie is een gewoon gesprek waarin anderen je
overal en altijd gelijk geven Fritz en geloof me, die bestaan niet. Zeker
niet als je je gelijk wil halen met de woorden van iemand anders dan jezelf.

Het zal misschien best voorkomen dat ik ergens niet duidelijk ben maar ik
heb eerder de indruk dat je er geen bal van snapt Fritz. Je zou dan ook om
verduidelijking kunnen vragen en niet je eigen fantasie erop los te laten.
En al helemaal niet de fantasie van anderen.
En dat je past Fritz begrijp ik best, zou ik ook doen met 3 boeren in je
hand als je vermoed dat anderen 3 azen heeft.

Ger