Verzoek van Wilders

Wed Dec 15 14:31:34 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Je veronderstelling dat als iemand iets zegt tegen onverdraagzamen en
racistische mensen, dat de oorzaak is van de risico's die ze lopen, klopt
dus niet.
Het is genoeg niet-moslimvrouw te zijn, niet-moslimjongen, ook heterojongens
worden vor vuile homo uitgemaakt en in elkaargeslagen of gedood, joods,
enzovoort, om uitgescholden, bedreigd, beroofd, aangerand te worden
enzovoort.
Het is genoeg er te zijn.
Het is genoeg je mening netjes te geven om bedreigd te worden en gevaar te
lopen.
Ayaan bijvoorbeeld heeft nog nooit gescholden, wethouder Aboutaleb niet,
Cohen niet. Allemaal worden ze met vele anderen door onverdraagzame
godsdienstfanaten zwaar bedreigd en daarom soms ook zwaar beveiligd.

Fritz