Verzoek van Wilders

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Dec 15 12:42:55 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zou het dan nog maareens heel goed lezen Fritz en niet net als Henk lezen
wat je denkt dat er staat. Bij hem is het stellen van een voorbeeld meteen
betitelt als dat het je mening zou zijn. Ik heb dat in de ik-vorm gedaan,
zou ik het in de jij-vorm wil dat niet zeggen dat het dan plots jouw emning,
of wel?
Ik heet en ben gelukkig geen Marcel van Dam.
Ik stel niet dat kritiek op mensen en geloven hetzelfde is, lees het nog
eens. Ik heb het over gevaar opzoeken, en dat is velerlei manieren mogelijk.

Een leefbaar land is er ook een waarin je ondanks de meningsverschillen
elkaar niet gaat uitmaken voor rotte vis en geen groepen van mensen of
individuele mensen gaat beschuldigen van hetgeen anderen wellicht doen.
Voor mij is in principe iedereen gelijk. Zelfs een homofiele, joodse vrouw
met een hoofddoekje om, gezeten in een rolstoel.

Ger