Waterland manifest

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Dec 14 23:36:15 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Democs,

In de Volkskrant van afgelopen zaterdag las ik een pagina met het manifest
van de Waterland Stichting: een pleidooi om oud-links en oud-liberalisme
overboord te zetten. Op enkele punten na, een vrij helder manifest.
Kritisch op zowel VVD, D66, PvdA en CDA. Misschien is het wat voor het
ontplooien van een meer gedetailleerd debat voor de laatste links-liberalen
onder ons.

Dit forum ontaardt mijns inziens tezeer in een babbelbox van mensen met te
veel vrijetijd. Voor het eerst sinds jaren lees ik nu hele draden maar niet
meer omdat sommige deelnemers per etmaal tientallen "bijdragen" produceren
als kippen zonder kop. Door het tijdsbeslag ontbreken mij de fysieke
mogelijkheden. Misschien kunnen bepaalde mensen hun uitmuntende denkbeelden
wat comprimeren en wat minder in detail op elkaar reageren?

Henk Vreekamp, Utrecht