Hirsi Ali: To hell with the VVD (was: Ebru Umar idem over joods-linkse kerk)

Tue Dec 14 17:29:22 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies Ger,

Een uitkering of geen is pas een strak keurslijf.

Ik begrijp gewoon het eindeloze gepraat pver personen en wat zij wel en niet
doen niet. Kiezers beoordelen kamerleden, kamerleden het kabinet. De rest is
leuk gebabbel maar we gaan niet over anderen en at zij wel en niet doen.
Maar over wat we ieder zelf wel en niet doen.

Dus kranten en journaals ermee vullen i.p.v. achtergrondbladen
en -programma's, ik zie het nut er gewoon niet van. Als er nog een koppeling
is met inhoudelijk debat, a la, maar dat ontbreekt meestal, dat wordt juist
uit de weg gegaan door als dominees over anderen en het hunne, wat ze doen,
te praten.

Bernhard vind ik boeiend, net als Juliana en Claus, en ze maken deel uit van
ons sprookje, de macht van Beatrix blijft geheim, die vind ik interessanter.

Fritz