Hirsi Ali: To hell with the VVD

Mon Dec 13 11:51:05 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL>:
>Ik kan niet beoordelen of het zo is, maar als dit op waarheid berust geeft
>het toch een ietwat andere kijk op de zaak. Maar tegelijk ook door enkelen
>voorspeld.
>Maar ja Marc, nu kunnen er weer een paar op je komen schelden omdat je dit
>hebt opgezocht.

 Eerlijk gezegd kwam het me aanwaaien.

 Propria Cures is een Amsterdams studentenblad dat een week na publicatie
 gratis naast Folia ligt (het blad van de Universiteit van Amsterdam). Ook
 vandaag ligt het er nog - mocht iemand in Mokum een eigen kopie willen
 hebben. Hele stapels liggen er. Eigenlijk zou de VVD een kopie moeten
 hebben...  :-)

 Ik heb het vanmorgen pas gelezen en vond het heel aardig. Ik wist op dat
 moment nog niet wie de auteur was (een geassimileerde Moslimvrouw en vrien-
 din van Theo Van Gogh) maar dat was snel gevonden. Tot m'n verbazing stond
 ook het stuk zelf on-line. Dit maar effe geforward.

 Dit is natuurlijk een heel mooi bewijs in de richting van de Hirsi Ali-
 gelovigen. Dit is degene die Hirsi Ali niet alleen doorprikt met haar waan-
 zin maar tevens degene die haar aan Theo Van Gogh gekoppeld heeft. Wat wil
 men nog meer ? Dit stuk is 100% authentiek en de inhoud komt volledig over-
 een met alles dat ik hier beweerd heb. Journalisten zouden weten dat Hirsi
 Ali niet goed bij d'r hoofd is maar dat komt ze eigenlijk wel zo goed uit.
 Walgelijk gewoon...

 Blijft jammer dat de Hirsi Ali-gelovigen hier zichzelf zo onbetamelijk uit-
 drukken. Maar ja, dat heeft men al snel bij een geloof. Scepsis is zeer
 bedreigend voor wie het allemaal zeker waant te weten...