Werken naast uitkering (Was: De vrijheid van keuringsartsen)

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Dec 13 06:50:16 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<-----Original Message----->
>From: Bart Meerdink
>Ik word op mijn wenken bediend, en nog wel door ons nieuwe D66 kamerlid
>Fatma Koser Kaya:
>
>http://d66.nl/news/item/Makkelijker%20bijverdienen%20naast%20uitkering/
3345

>Zeer zware sancties, ja hoor, voor wie niet netjes precies binnen de
>detaillistische prut-regeltjes blijft. ZO MOET HET DUS NIET!

Tsja Bart, op zich logisch dat men met dit soort beperkingen en
regeltjes komt, omdat dat de enige manier is om dit zo snel mogelijk
zonder grote stelselwijzigingen in te voeren. Maar je hebt wel gelijk,
voor de lange termijn is het geen oplossing. Maar ik interpreteer dit
wel als een kortetermijnoplossing en een stap in de goede richting (van
een negatieve inkomstenbelasting uiteindelijk), en dus ben ik wel
positief over dit voorstel. Ik hoop dat het een kans krijgt.

Groeten,
Mark Giebels