Onderdanigheden

Sun Dec 12 15:11:48 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>:
>O, dus als jij nog geen biografie van iemand hebt gezien is die persoon
>normaal?

 Kennelijk: ja. Ik verbaas me daar ook over.

 Als er tientallen elkaar tegensprekende biografieen over Wilders zouden
 bestaan, dan zou dat een teken aan de wand zijn.

>Met andere woorden:

 Neen, die andere woorden zijn er niet.

>Of bedoel je: ik ben tot nu toe te lui geweest om een biografie van Geert
>Wilders op te zoeken

 Er is geen enkele reden om iets dergelijks te ondernemen. Bij Hirsi Ali
 bestond die er na 2 november wel. Daarvoor niet.

 Jij komt steeds weer met stellingen aanzetten, daar waar Fritz een nog
 hoger aantal niet ter zake doende vragen afscheidt. Jullie doen dat omdat
 je nergens inhoudelijk op in wil gaan, net als Hare Somalische Heilig-
 heid herself. Het 'Grote Gelijk' verdraagt kennelijk geen twijfel.

 Inhoudelijke reacties op opmerkingen van sceptici komen er niet. Voor
 wie 'Haar' gevonden heeft lijkt de wereld in zekerheden te bevriezen. De
 centrale vraag 'waarom zijn jullie eigenlijk in Hirsi Ali ?' blijft dan
 ook onbeantwoord. Jammer... dat jullie enig zelfonderzoek niet aandurven
 en niet verder komen dan louter te getuigen van de Liefde van Hare Hei-
 ligheid die In Duizend Raadsels tot ons spreekt.

 Jullie laten slechts de verdenking op je dat jullie een bloedige Gods-
 dienstoorlog uit naam van jullie Godin, eentje waarbij zoveel mogelijk
 Moslims de dood zullen vinden, eigenlijk niet zouden betreuren.
 Jullie doen niets om een dergelijk vreselijk vermoeden te ontkrachten.
 Integendeel: overal loert het Moslimgevaar en met sceptici zou ook al
 iets mis zijn.

 Jongen, doe alles om dat mens uit je kop te krijgen. Anders loopt 't
 niet goed met je af.