Onderdanigheden

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sun Dec 12 05:49:05 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

;)

Jij droeg die zwarte kousen Mark? Met loafers of, durf ik het te zeggen, met
hoge hakjes en eh eh een jarretel gordeltje? Ik krijg het er warm van..
En god, je had ook nog wat mit der Pimmel!?
Oh wat ben jij stout. Wel errug spannend anders hoor!

Voetballen mocht zeker niet op Zondag he?
En de TV. Mocht je zondags kijken of helemaal niet? En deed je het toch door
de ramen van de buren naar RTL4 of zo? Naar die programmas van de broer van
die gore leugenaar Boudewijn?
Toch wel mooi dat je ouders dat er zo ingoten.
Je word er zo'n mooi afgerond en zelfstandig mens van. Zoiets als Donner of
Balkenende of die bekende TV man van het Elfde uur.
Lucky shit

Lenny, de lumberjack and I'm OK

>U zijt gegroet en geprezen,
>Mark
>
>P.S. Ik heb die zwarte kousen nog op zolder liggen, je weet wel naast
>die verboden TV. Moet ik die ook ritueel verbranden? En what about dat
>boek van Pim Fortuyn?
>
>:-)

Play online games with your friends with MSN Messenger
http://messenger.msn.nl/