Verzoek van Wilders

Sat Dec 11 14:42:37 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee ik keur andere manieren niet af, tenzij ze vals of onwettig zijn enzo,
maar dan zou niet ik maar bijvoorbeeld de politie moeten
optreden of een vergadervoorzitter of een redactie moeten ingrijpen.

NB
Parool heeft vandaag een m.i. perfecte column (een echte opinie met analyse,
geen gescheld ofzo) over beveiliging democratie, helaas nog niet op site
daarstraks (ik heb parool ook thuis).

Als ik iets belangrijk vind, en anderen doen er iets aan op hun manier, dan
doe ik het op mijn manier.
Ik denk ook dat de enige manier om goede of betere manieren gedaan te
krijgen, het dan zelf met anderen op betere manieren te doen.
Net als ik niet afkeur dat anderen andere meningen hebben, en andere
partijen stemmen.

Naarmate we problemen beter oplossen nemen we de wind uit de zeilen van
agressievere manieren van anderen om er aandacht voor te vragen.

Daarom ben ik bijvoorbeeld ook meer geinteresseerd in zaken die jij vaak als
eerste aankaart, dan de toon die jouw betrokkenheid je ingeven.