Ayaan en de politiek na de uitzending van Reporter gisteravond.

Fri Dec 10 13:07:28 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je gedraagt je weer als een klootzak en beledigt alleen,

Laat maar Ger,

Je gaat elke seriezue poging inhoudelijk te praten uit de weg en beledigt
alles en iedereen in plaats van respect te tonen voor verschillende
argumenten en opvattingen dan de jouwe.
Zinloos tepraten met je,als je eindeloos beledigt en beledigt.

Fritz